Saturday, September 29, 2012

Adam & Hawa

Tertarik dengan dialog ini ;)

Hawa : Awak, saya nak minta sesuatu boleh?
Adam : Boleh, ape dia? (Muka nak tahu sangat)
Hawa : Awak tinggalkan saye okay?
Adam : Hah?! Ape awak cakap niii?! ;( Awak memain jee kan?
Hawa : Betul lah awak, saye series niii :')

Adam : Kenape awak cakap macam tuu? awak tak sayang kite lagi ke? :'(
Hawa : Awak, kita belum ada ikatan yang sah, Saya sayang awak sangat, tapi saya lebih sayangkan Allah, biarlah kita Bertemu kerana Allah dan Berpisah kerana Allah.
Adam : Baiklah, saya lepaskan awak, seandainya kita dijodohkan bersama, InsyaAllah satu hari nanti saya akan datang melamar awak untuk menjadi isteri saya yang sah :)


I'm still waiting for Adam. May i meet a gud mate one day ;) INSYAALLAH.

Dipetik dari pacebok. 

No comments: