Tuesday, August 30, 2011

HAPPY EID ;)

Hope tak terlambat lagi ;)

Dengan ini, saya
Ingin mengucapkan

Happy Eid everyone ;)
May happiness with us everyday

Hari ni Raya tak pergi mana pun coz saya sangat keletihan tido lewat yesterday. Bukan sebab excited nak raya yer, coz semalam pergi Shah Alam and back from there, terus pergi masak for today. Just masak simple simple je, saya buat nasi dagang and rendang ayam yaw! Special menu for every years is Nasi dagang ;) Setahun sekali je akan buat okeh, susah nak buat tau. So saya berasa sangat bangga coz dah tahu macam mana nak buat. After this dah boleh buat sendiri dah, but kena learn buat kuah dia plak after this ;) Today kawan kawan adik je datang rumah, BFF saya semua hilang tanpa jejak, hahaha. Ayoo, hati tak tenteram now coz nak dekat dengan Final Exam wei. Cuak and takut, i should start study by this week, but i have no mood to study laa. Haiyaaa. Rasa nak balik Hostel je sekarang. ok laaa, nak layan cite dekat Tv, before tu mari lihat portrait Family ku di Pagi Raya ;)

I LOVE MY FAMILY's

Sebelum mengakhiri, 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN semua
Saya ingin menyusun 10 jari tangan dan kaki ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap atau terkasar bahasa dan perbuatan. So sorry yer everyone, harap dimaafkan. Kira 0-0 la tau tau. Semoga anda berbahagia disamping keluarga tercinta dan memandu dengan berhemah yer. Adios

No comments: