Tuesday, July 5, 2011

Yeaahh, it's done ;)

Hola,
Hari ini saya abiskan masa harianku dengan membuat 2 Assignment yang perlu disiapkan by this week :) And Alhamdulillah i already done that 2 assignment by today yaw. Yeayy, lega sikit otak. Still tinggal 1 Assignment and 1 report for UPG. Datang library dengan semangat nak siapkan Assignment, finally siap juga. oh ya tadi ada shooting dekat library, semak jee tau coz ramai orang tak ada tempat nak study. Nasib la i jumpa 1 place yang tersorok sikit ;) ohho, hari ni saya malas nak belit belit tudung, so pakai tudung bawal HAHA. lama gila okeh tak pakai. Tadaaa

See menyempat lagi aku nih, aishh. Actually tadi camera lappy tak boleh guna, then i restart my lappy and try buka balik camera,try boleh guna ke tak (cuak je takut rosak),then baru boleh guna. Apa lagi, gediks jap la. Bajet bajet testing laa. HAHAHA. Demn i'm so hungry now, pagi tadi breakfast minum hot choc and makan biscuit oat je. Nak makan tak selera coz otak serabut dengan assignment and adik saya tak ada pulak. So, now assignment dah siap, baru boleh b'fikir :)) Okeh la adiosss, dah beku duduk dalam library. Oh yer, esok malam saya pergi PWTC sempena Anniversary Silat yang ke 50 thn , anyone yang pergi sana? hehehe. 

No comments: