Monday, July 4, 2011

Saya suka raba mr.L saya ;p

Lalalalala tengah semangat buat Assignment Adv MA, boleh plak mata nak tertutup sambil mengadap laptop, ayoooo. So, cari la activity yang boleh mengurangkan ngantuk nih dengan meraba raba lappy ku (aipp jangan fikir bukan bukan yer) dengan membuka semua album pic, HAHA. *sumpah tak ada keja. Then buka picnik.com, so saya tengah gediks buat collage HAKHAK. Best pulak main collage ni, jom tiru gaya macam saya

 colour
 black and white
 Bff saya
adik beradikku



Dan di akhiri dengan pic gediks saya, hohoho

Tengok semua collage ni, terasa macam nak print je, menarik pulak warna dia kan kan. So, selamat mencuba semua. ohya, saya bukan guna picnik sahaja, saya juga guna photovisi ;) Okeh la, mari sambung buat assignment. Sayonara

No comments: