Wednesday, July 13, 2011

.Blood donation & Nike Cup-Gunners Challenge KL.

Hola Hye Hai Helo
waah lama tak update and buka blog, ni baru teringat
Serius busy gila dengan UPG, macam-macam benda nak kena buat and settlekan
Sampai tak tahu nak buat keja mana satu, sengal je kan sampai tak tahu HAHA
Hari ini kesihatanku kureng memuaskan, actually baru baik dari demam
Sumpah lawak demam sebab derma darah semalam HAHA
Bangga sangat dapat derma sarah semalam 
selepas dipaksa oleh Bob, Shao and Muiz
Dah la, saya orang no-2 kena cucuk antara mereka, 
tapi saya orang last darah full and saya juga orang last bangun dari sit tu
Tak faham kenapa nurse tu tak nak turunkan saya
Semua dah boleh bangun, aku la orang terakhir yang turun, sabo ajelahhh
Yang paling tak dapat lupa, saya hampir menangis masa nak kena cucuk
Serius takut gila okehhh, mana la tak nangiss
Dengan kena kacau dengan Muiz, memang nak t'keluar la air mata
Nasib la dapat tahan, kalau tak malu je kowt, nangis!! hahaha
Dan yang paling bangga, saya dapat SIJIL okeh, mari tengok

Tadaaa, siap full name lagi :))
InSyaAllah saya akan derma lagi untuk akan datang 
Oh yerr, darah saya darah B!! 1st time tahu kot selama hidup nih hahaha
THE END

yaiyai Hari ini sangat frust juga coz tak dapat tengok 
adik beraksi untuk Nike Cup
So sorry my lil bro, selalu jadi cheerleader dia, tapi hari ini banyak keja la dear
Btw, i'm so proud with you my lil bro coz jadi Champion untuk Nike cup
Last year u dapat numb-6 kan, so now u tebus balik :)
I know, ur dream nak jadi Pemain futsal M'sia or International kan
Hope ur dreams come true, Insyaallah ok Khaizul Akira HAHA

Teringat lagi, dia tanya, 
Khaizul: "bb, Rahman nak kzul join team dia untuk nike cup la, how?"
Me: "oh really, apa lagi join jela, mana tahu ada luck menang kan"
Khaizul: "Tu la, nak fikir dulu la macam mana, takut kzul ada training club"
Me: " ala training je, ckp coach kau ada tournament, join je ok!"
Khaizul: "Okeh laaa, kzul nak menang untuk nike cup ni laa"
Me: " Yer kzul, i know u can do it,mesti menang laa, kata Akira! haha"
Khaizul: "Hahaha, tahu pun. tunggu la, kzul akan main betul2,sure akan menang"

Then finally, dapat msg from my mum
Bb kzul champion Nike cup, he's so so happy!
See, kalau kite berusaha and bertekad nak menang, sure akan dapat kan
Btw, congratulation my lil bro, lepas apa yang jadi dengan u before this
Hope, orang yang buat u down and buang u dulu akan menyesal!!
I know, they will regret one day, i always pray for ur success
Ingat ur study jangan abaikan okeh.
I love you!!

p/s: cepat balik mmu, nak lepak woo, bosan laa kzul. huhu
oh ye, suppose i pergi tengok arsenal training, but tak sehat tadi
so malas nak pergi, huhu

2 comments:

Anonymous said...

congratulation to adik you

onethebomb! said...

thnk u!