Thursday, December 12, 2013

Oh menonggeng, tertonggeng haha. *OVER

Saya telah dikecewakan oleh seorang makhluk yang bernama lelaki :/
Sedih pedihh wooahhh haha.
Tapi kalau sedih, kecewa and marah tu biasa la untuk perempuan remaja macam saya ni, eh remaja ke?haha
Alaa, bila cakap pasal cinta ni rasanya semua orang pernah feel it right. Only the person yang pernah fall in love they will know how hurt it will be.
Butttt, tak ada la hurt mana pun. I just let it go cause my past experience make me more stronger ;) bukan sekali pernah rasa, lebih kurang berkali kali juga la *eh bukan playgirl ye haha
Just think it positive la, ALLAH sentiasa akan beri cabaran dekat seseorang walaupun dari segi percintaan. Mungkin kita kecewa sekarang, tapi ingatlah bahawa yang terbaik pasti menanti di depan sana dan ALLAH pasti gantikan seseorang yang terbaik untuk kita. Percaya tak?percaya tak? kena la percaya dan teruskan berdoa semoga dapat yang terbaik. 
Btw, saya kecewa bukan sebab bercinta and fyi i never have any relationship with anyone. He's my bestfriend, and yes dia yang kecewakan saya cause of....... secret bebehhh! haha
Tapi tak mengapa, saya tak akan rasa kehilangan seseorang pun sebab family and ALLAH always besides me. I feel so grateful and thankful i realise it early rather than late kan.
My status now currently SINGLE & AVAILABLE. siapa siapa yang rasa ada kenalan or abang2 nak kenalkan meh lerr hahaha. helllooo i'm not desperatedoooooo okeh! it's just joke guysss!
Bahang 2014 kian terasaaaa bebeh! InsyaaALLAH saya harapkan semua yang diimpikan menjadi kenyataan, Amennnnn.. Doakan yang terbaik for me guyss.

No comments: