Tuesday, January 10, 2012

haha


This is true story, buka rekaan yer :p hahaha.
Okeh pagi pagi dah buat lawak, dengan penuh semangat dan membara saya pun pergi mandi, tengah syok syok dok mandi; tetiba terfikir, jangan la roomate aku keluar tetiba. Dah la aku tak bawa kunci, then after mandi, mataku terus tertumpu pada selipar roomate ku, u know what, "OMG, Sha keluar!!! habis laaa". Dah la aku berkemban je time tu, memang otak cari baju je, nasib baik la aku ada sangkut baju dekat luar, apa lagi cepat cepat ambil and turun bilik kawan. Kena cepat contact roomate aku ni coz takut dia keluar jauh, habis la aku. Dengan muka separuh selamba ketuk bilik wanak, nasib baik la wanak ada, if tak mati terkangkang depan bilik ni haa..HAHA. Apa lagi kelam kabut suruh wanak cari numb hp sha, and finally dapat call and sha sanggup patah balik, nasib la sha area area sini lagi. Thank you sha coz patah balik, yang tak boleh bla, sha ingat aku keluar bukan pergi mandi HAHAHA, ini lawak coz rasanya aku salin baju sebelah sha, maybe dia tak perasan kowt. First time tertinggal kunci tengah berkemban, cerita ini sama dengan si dia, dia pun pernah half naked luar bilik coz tertinggal kunci!! hahaha.. sangat lawak cite dia ok, aku yang bagi baju n seluar dekat dia, nasib la ada baju besar n seluar bola dalam bilik aku. Kalau tak memang dia kena tunggu 3jam depan bilik HAHAHAHAHA. Tak boleh lupa laa, haihh.. memory ni. So the conclusion is, 'PLEASE BRING UR KEY WITH YOU' anywhere or everywhere ok. 

No comments: