Friday, July 1, 2011

I'm back.

Salam everyone,
Long time tak menaiping and bebel panjang panjang kan
Maap la yer, so busy la lately
Sampai nak buka blog pun rasa malas, seriusly.
Saya sangat stress sekarangggggg, stress dengan my weight
Demn! I gain my weight lagii, waaaaa tak suka jeee
Mana taknye, bila pakai seluar terasa ketat plak
Padahal size dah standard dah, aigooooo
Nak kata banyak makan, dekat MMU tak sangat
Ni punca makan banyak dekat rumah la ni, ayoyo
Mana la tak makan banyak dah hari hari mengadap lauk feveret
Aisshhh, rasa nak puasa sebulan je, hahahha

Oh yer, semalam saya pergi main badminton
Sekian lama tak main badminton, baru semalam pergi
Main dengan my lil bro and syafiq murshid
After main badminton kejap, then jalan pergi cyberpark
Bajet bajet jogging la tuh, hahaha konon je lebih
Pagi tadi, bangun bangun je terus sakit badan, flat trus. haha
See, dah berapa bulan tak exercise, comeone bb bila nak berubah ni
Waah terasa nak balik ke zaman skolah je,
petang petang ada je activiti, senang hari hari exercise huhu

Anyway this sem saya busy juga laaa
Busy dengan kelas and subject this sem
Selain tu, busy dengan event ASC,
nak kena settlekan banyak benda before event bulan 12 nanti
Then, saya dah t'libatkan diri dengan club UPG
Saya juga telah dilamar oleh president and vice president UPG
untuk menjadi External Secretary, *ayat nak lamar je, haha
Walaupun agak serabut otak nanti,
tapi i dah kena start bahagikan masa dengan study and activity
Hope semuanye b'jalan dengan lancar,
kawan kawan doakan urusanku dipermudahkan oleh-NYA Amin
Kadang kadang bila fikir, tak salah kite mencuba sesuatu yang baru
Insyaallah, i'll try my best untuk jalankan semua keja yang bakal dipikul nanti
Harap semua kawan kawan event and club bagi support dekat saya yer, TQ
Ok lah malas nak bebel dah, take care semua Adiosss

p/s: Jom pergi stadium mmu tengok bola!!
ada tournament MMU vs KOLEJ KOMUNITI KEDAH, chaiyokk MMU!

No comments: