Thursday, May 12, 2011

The Lazy Song

Oh yer, sebelum saya mula b'ceramah panjang, mari dengar lagu ini
Sangat sonok, rasa nak nyanyi kuat² jerrr
Almaklum laaaaaa tengah free skunk HOHOHO


nak letak video lain tapi tak boleh play plak dekat cni, 
so korang click cni yer dengar dekat utube, i loike dis song

Yeayyy, sangat Happy dah abis exam okeh!!
Alhamdulillah semua okey, hope dapat result lagi baik, Amin
Semoga berkat segala usaha ku berbaloi
Even dah abis exam, still ada keja mmu awards nak kena buat
Baru semangat nak balik rumah and dating dengan kawan² ku
Tapi apakan daya, commitment bebeh, hahaha
Baru berangan nak balik and cuti lama², ayooo
*eh tak baik merungut buat keja wan oii, sila ikhlas sekarang, hehe
Nak siapkan report and natang² nih dengan cepat, then nak balik
Saya nak pergi b'cuti laa, lama tak fly² nih, fly like a G6, awww haha
Mari Holiday yaww kawan² ku

Oh yer, adik saya dah nak masuk MMU dah nanti
Hope bila dia dah masuk nanti,pls behave n jadi good boy yer, 
Nasib la saya still ada setahun dekat MMU, boleh la pantau dia sikit
Oh ya, walid, saya nak lesen segera boleh tak?hihihi,
malas plak rasa nak pergi ambil lesen
Boleh cilok sekor kereta dekat umah, yela senang sikit if ada kete
Ayoo, bosan woo duduk dalam MMU je, nak balik umah selalu senang je
Yang tak boleh bla, adik lelaki saya ni pengecut nak bawa kete!
Aigoo, apa la dia ni, saya no hal je if nak bawa auto ;p
Tapi, nak lesen sekarang, dah rasa malas nak g daftar ambil lesen woii HAHA
Tak perlu gelak sebab saya tak ada lesen ye, suka ati la bluewk 

Haaa, perasan takk korang, tak ada Chat Box kan kan kan
Yer saya remove untuk sementara waktu, 
mana tak nye Stalker makin melampau ok
Tulis merepek², ishh hangin je, dapat tahu siapa tulis siap la
Nanti saya letak chat Box baru okeh, hihihi
Lagipun saya tak mengharap pun orang baca blog yang tak best ni
Merepek je banyak, tak pun pot pet pot pet je kan hakhak
Kata hobi kan, header pun dah sah² pot pet, so sabo ajelah
Ok lah, mari sambung buat keja, Adiosss and Gudnite

p/s: Gudluck to all my beloved friends yang tak abis exam lagi, Chaiyok ok.
Tak lupa juga gudluck to adik² saya, diaorang pun tengah exam. 
I ♥ Uolls lah, XOXO

♥OneEyzwa♥


No comments: