Thursday, May 19, 2011

Jom ikut saya balik ;)

Oh yeayy, sudah b'jaya buat Header baru
Macam tak cantik je, lantak laaa
Hentam saja lah labu ;p
Malas dah nak buat. . . . 


Malam ni saya pulang!!!
oH yeay, mau lari jauh² dari MMU
Serabut otak aihhh, duduk sini lama²
Beku otakku, so balik rumah ni cair ckit otak HAHA
Sangat tak sabar okey, coz terasa sem ni la dapat cuti lama
Sebelum ni sekejap je rasa
Abis laa balik rumah ni, makang jela keja
Lemak dah b'ganda² ni, dari berat 49 terus 55 nanti
Demnn, bb pls kawal ur nafsu okeh!
Katakan TIDAKK pada makanan, hahaha
Okey, saya nak zip mulut siap² 


So, balik ni macam biasaaa laa kan
Jadi suri rumah sepenuh masaaaaa
Nenek dah duduk t'gganu, so saya kena jadi chef dekat umah
Masa ini lah kena practice and tunjuk skill masak balik
Mari belajar masak yer kawan²
Saya nak buat cupcakes balik nanti, dari hari tu lagii
Hope menjadi laa keinginan nak buat ni
Ok la, cukup² la pot pet aku ni, 
Makin semangat pulok nak update sekarang haha
Oh yer, Birthday ex ex ex saya nak dekat dahh
*amboi banyak ex, maknanye yang lepas lepas dulu, haha
Suka over aku nih, selamat hari lahir yer, amboi advance aku wish
Yela nanti duduk rumah dah malas nak online² nih, tak ada masa ok
So, FB saya pun akan diam juga cuti ni, pape sms or calling² jela yer kawan²
Selamat B'cuti semuaaaa and Selamat B'kerja kawan² intern saya
luv♥ kamu semuaaa, Tata titi tutu

♥OneEyzwa♥

2 comments:

Anonymous said...

rindu si comel

onethebomb! said...

haha, gediks je kn