Wednesday, April 13, 2011

Penghendap, haha~

Sememang nye saya sangat takut dengannnnnn

yes, dengan S T A L K E R!!!
Dulu saya pernah kena, and tak nak kena lagi huhu
Ohgoooss, pls jangan buat pelik² mr.guest & mr.anonymous 
Tapi kalau perempuan yang kenakan saya pun, rasanye tak perlu okeh
Pergi la cari mangsa lain, tadi baru dapat msg from someone yang tak kenal
Paling pantang laa dengan orang² macam ni, if nak kenal punnnn
Pls be Gentleman, Ooh comeone guys, sekarang zaman moden,
 just straight forward la ;)
Insyaallah, im okey if uolls nak kawan, ayooo jangan la jadi Stalker
Oh ya, saya rimas dengan awak yang selalu sms and calling² me
Hope you faham my situation, not every seconds and minutes 
i need to answers all ur question
Saya sangat busy wif my student life ;) sorry yerr
And anyway, thanx a lot to mystery guys or girls, 
yang rajin menopupkan untuk saya
Saya sangat hargai and b'terima kasih banyak², 
hope lepas ni tak payah la susah² topupkan ye
I really² appreciate it, but rasa tak sedap ati bila guna topup orang
Okeyh la, lets stop here sebelum buat karangan nanti.haha Adioss

♥OneEyzwa♥

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHAHAHA

-man-