Wednesday, March 9, 2011

Geram pun ada..

Saya semakin rimas bila dikacau dengan orang yang tak kenal
Especially bila numb tak kenal naik dekat hp
If sekali or dua kali tak apa, ni berkali kali
Ohgoooosss, i really hate it, memang pantang orang tak kenal 
tapi buat² kenal.

Taktik yang selalu kena, mula² buat² tersilap call
Then bila dah bgtau saya bukan INA, SARA, AINA or wateva
Tiba² sms sampai cakap nak berkenalan, memang tak la kan nak layan
Yang tak boleh bla, siap ada yang mengaku member lama, adoiyaiii
Kalau yer pun tak ada keja, tak payah la nak dial numb sayaaa!
Saya bukan girl yang jenis melayan laki yang 
tak pernah nampak batang hidung yer
Please back off okeh, cukup la dulu numb hp ku pernah 
dijual oleh kawan sendiri
Ni bila dah tukar numb pun ada juga numb orang gila kan 
Kalau salah numb btul² tak apa, ni boleh plak nak kenal² yer, sorry okeh



Saya nak jadi photographer boleh tak? syok la tangkap gambar orang
Saya nak belajar dengan lebih mendalam laa ilmu photographer ni, 
Walid, bb nak tukar dslr lagi UP boleh takkkk? nak pujuk Walid la, hehe
Okey lah, adioos everyone.

p/s: Bila dah abis cuti, baru dapat job
Time cuti tak ada plak calling², aisshhh

♥OneEyzwa♥

2 comments:

Anonymous said...

ramai peminat, sebab tue ramai org ganggu U.

-man-

onethebomb! said...

xde maknanye man oii..haha