Friday, September 10, 2010

1st Syawal♥


Assalammualikum semuaaaa
Seperti 1 M'sia tahu, today is Happy Raya Day!!
So, ku ingin mengambil kesempatan untuk mengucap kan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & No BATIN yer


Saya ingin memohon maaf sekiranya ada t'kasar bahasa, t'salah cakap, t'salah taip, t'sindir sesiapa, t'ejek sesiapa, t'marah sesiapa, t'tuduh sesiapa and semua TER TER laaa. Harap dimaafkan kesalahan ku, saya hanyalah insan biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan. 


So diharapkan semua b'RAYA dengan gembira dan jangan dilupa pada yang telah tiada, sedekahkan AL-FATIHAH pada yang telah pergi meninggalkan kite selama-lamanya. tau Bagi yang baru mahu pulang ke kampung halaman, sila pandu dengan berhemah and servis kereta dulu before balik tauuuu. Saya doakan semuanya selamat sampai dan selamat pulang ke destinasi masing². Baca doa naik kenderaan yerr uolls♥.

1st Raya saya d'Subang Jaya, so sapa² yang duduk sini datang la yerr♥. 2nd - 4th day RAYA saya di Johor and Singapore :( Tak best sebab tak dapat balik Terengganu and Penang. Apa² pun SELAMAT HARI RAYA Uolls♥

♥OneEyzwa♥

1 comment:

Anonymous said...

camat hari raya u