Friday, August 27, 2010

♪♪ HoOyeay HoOyeahh ♪♪




Rasa mahu and teringinnnnnnnn menginap disiniiiiii

Nak tahu tempat apa, mali ushaaa. Tadaaaa

(Sila push pic nih untuk gambaran lebih jelas n nyata)

Ohmygosss, so heaven woooo
Seriously heaven dapat merasa betapa indahnye 
kejadian tuhan dalam laut kan
Tapi macam tak sangka Suite ni dibina dalam Lautan Hindii kowt!
Sedalam 20 kakiii, i have no idea How they build it 
and How they goin inside da suite
T'tanya² jugakk, sapa yang bole jawab?? Jawab skunkk haha

Actually Tadi terjumpa pasal benda nih dekat blog gosip HEHE 
Asyik baca gosip je kan aku nih, biasa la kite perlu Up-to-date kan

oke² back to da story, Before terbikinnya suite ini
Ia adalah sebuah restaurant,
 but they oledi change it to Suite because of Anniversary hotel nih
Aku pun tak berapa faham coz 
malas plak nak search google cari disebalik cite suite nih HAHA

Sapa² yang rasa² millionaire and billionaire try la tido semalaman
If i not mistaken kan, the price is almost USD15 thousand babee!!
 Haiyakk kayap la gue hehe, bukan takat Kayap memang tak mampu pun

Tapi kan, macam cuak pun ada, 
kot² laa kapal selam langgar ke or ikan paus langgar cermin tuh
Tak nyanye mati lemas nanti HAHA suka fikir yang hiperbola je kan aku ni
Oke laaa hamba mau beradu, mahu mimpi berada di-SUITE nih. Oh so heaven♥
Bye Bye gudnyte SELAMAT BERSAHUR

♥OneEyzwa♥

2 comments:

apik pehe said...

takot la tdo dalam tu..kang ader jerung wat kejutan kang

onethebomb! said...

hahahaha...xpe, sbb ada cermin tuh..dia xkn dpt msuk nye..hohoho