Friday, July 16, 2010

Saya Ingin, Mahu, Nak

Aku impikan badan ku seperti mereka dan mereka ini


Ooh betapa bahagianya kalau badan kuh sangat cun seperti mereka. Ramping seperti mereka and kaki panjang seperti mereka, oH aku mahu! Aku bukan tak bersyukur dengan badan sekarang, Tapi aku dapat rasa yang aku seperti obesity!! obese ke?? Yela pinggang tak ramping, kaki pendek and punggung besar (oOpss) Arhh tapi itu sememangnya aku. Aku ingin kan and mahu kan berat 46kg!! Damn!! i need my body back like before!! sumpah ketara gilaa okeh. Ibarat belon yang tak ada angin dulu and sekarang belon dah kena tiup and jadi besar macam nak pecah dah. Tulaaa tak jaga body and makan lagi! Cakap pasal diet nih, sumpah malas tahap babon! Perlu ke nak jogg hari² , perlu ke makan sayur hari² ?? oh sememangnya aku tak nak semua tuh. Dulu masa skewl tak apa laa. Selalu je bersukan, sekarang nak sukan apa nya. MAKAN MAKAN MAKAN tu la sukan aku okeh ;) Dah tak nak buat,ada hati lagi nak badan macam atas tuhhh, haishhh. Tengok aku sendiri yang tak nak usaha kan. DAMNN! 

oOoOohHh, 
Aku impikan seluar kuh siza 25 and 26. Aku mahukan baju kuh size S and XS. Tapi boleh ke seluar dari size 29 nak ke 26? And Boleh ke baju dari size M ke XS?? ohh sungguh la mustahil. Sekarang berat badan kuh dah takmo mencecah 4X dah kowt! Asyik² antara 52-56kg je, and penah mencecah 58kg kowt!! Sumpah gemokk gila babeng. Tu tahap obesiti dah tuh wey. Tapi sekarang 55kg, tak tahu la bila akan menjadi 46kg or 48kg la paling ringan. HAHAHA aku rasa makan ubat Dr.romzy pun belum tentu kurus aku nih. Ooh Lemak² jauh² laaa kau dari akuuu, tension tauuu takk. Sure lelaki baca nih nak ngorat pun tak jadi dah sebab AKU GEMOKK!! (eh masalahnya ada ke laki baca) perasan je lebey, hahaha


Kan best dapat pakai suar and baju dengan semegahnya seperti mereka


Seeee kan best kurus macam nih, pergi kedai suar and baju pun bangga je cakap size, ''Sila bagi saya size paling kecil yer.'' waaahh bangga tuh cakap macam tuh, HAKHAK bila yek aku akan cakap macam tuh. Aku rasa aku akan cakap '' Boleh bagi size besar sikit tak dari ni??'' or '' Suar paling besar size berapa yer??'' Wahhh sumpah malu gila and cakap pun slow² jer dekat orang jurujual tuhh HAHA. Kalau badan aku macam atas nih, seyes hari² pakai skinny jeh, waah gitu kan. Yelaa kata kurus kan, nak gak tunjuk. Ala berangan aje sudey hahaha. Tapi aku mampu redha jela dengan bentuk badan gedabak macam tong ni. Gedabak² pun ada gak orang nak ngorat kan (ada ke??? sumpah perasan), hahaha. So apa²pun bersyukur ajelah. Insyallah kalau aku rajin nak diet aku buat la. Kalau tak gedabak macam ni jela. Aku paling sensitif dengan ayat ''GEMOK'', ''DEBAB'' and ''MANTAP''. iSH allergic la ayat² macam nih. Boleh buat aku stress ookeh. Rasa macam nak pergi tempat sedut lemak sekarang! hahaha Okeh lerr penat dah taip and bebel nak kurus, tapi action tak ada pun! hihihi Saya sangat jeles dengan awek² kurus diluar sana!!! ;)) saya admire dengan anda semua tau.
okey ler BYE BYE ♥

p/s: Lupakan sejenak pasal sakit! chill Wan Khaizatul Izwa ;))

5 comments:

Anonymous said...

brt aku skg pun 45kg, klu ko 46, konpem lepas ni lidi lah ko...haha

Anonymous said...

ada la,i la yang baca tuh and still nak mengirat u :P
yeke u gemok?
i tengok tak pun, esh u ni

onethebomb! said...

mimi- tula psl!!aku nk berat ms skolah..45 n 46..mmg lidi pn dl!skunk je kayu balak!haahhahaha

tak tahu nama- iyo la tuhh! mengirat yee??apakah?hahahah..yee sy gemokk ok

Anonymous said...

hai..jemput singgah ke web sy di: http://www.laylacollection.webs.com/ pelbagai baju korea menarik untuk dimiliki...:)

onethebomb! said...

@anonymous okok....akn ku singgah yer ;) blh bg diskaun..hahaha