Monday, June 21, 2010

Yesterday

Yesterday was Sunday
hohoho, semua orang tahu semalam ahad
Suppose im going back to MMu yesterday
But suddenly, my dad ajak pergi Sunway watch movie
So, bajet boleh la abis awal then trus balik MMU
But movie tu delay from 9.10 pm to 10.30 pm
arghh bengang je kot, abis wayang at 12.00am
Mana la sempat nak balik MMu kan
We all tengok cite karate kids
Because of kuar dengan kids, so t'paksa la layan movie diaorang
mesti uoll peliks, sejak bila aku ada adik kecik kn?
maksud kids tuh,
semua budak budak skolah lerr adik aku 3orang and 
adik angkat aku 2orang aka anak angkat ayah aku
lagipun before kuar ke sunway,
we all celebrate sempena father's day
we all buat party for walid, u know what!
i buat sataayy and bakar satay, 
tapi rasa dia tak la sehebat satay kajang kan, okeh laaa
Malas nak taip, juz checkidout our pics ;))





kalau korang perasan pic yang aku tengah bakar satay tuh
gila pemalaskan aku nak kipas, siap guna kipas diri lagi tuh
hahahaha lenguh kot kipas, tu yang guna kipas elektrik tuh
comelkan adik angkat aku yang si kecik tuh kan
sumpah mulut macam mak nenek
non stop bebel kowt! hahaha but im proud with them bcoz
mereka fasih dalam bahasa cina! 
okeh la sampai disini shj cite akuh daaa

No comments: