Thursday, May 20, 2010

stupid Nyamuk!!


Disebabkan natang beruk atas nih laaa
Sudah 2 hari tak post blog
Kalau tak hari hari aku pulun post, haha
Lately, aku kena jaga adik aku yang keding tuh sakit
Semalam 1hari teman dia pergi klinik
then kena transfer pergi hospital pulak
3hari berturut turut doctor ambil darah dia
Today, suppose kena ambil darah lagi
but my dad decide no need to go
just wait until badan dia kembali panas
Adik aku cakap dia dah okeh tak rasa sakit like before
so Hopefully everything is fine
Aku risau takut dia kena denggi yang teruk
Aku confuse dengan doctor doctor nih...
Doctor dekat klinik kelana jaya cakap
''tekanan darah dia sangat rendah,
So bahaya kena bawa dekat PPUM'', then pergi sana
Doctor PPUM plak cakap, ''tekanan darah dia memang rendah
tapi selalu nya tekanan darah macam nie,
sesuai dengan badan yang kurus macam dia''
haihh..Tak tahu nak percaya doct yang mana 1?? ayah aku pun confuse
tapi rasanya doctor PPUM is more better than kelana jaya
(sentap doct kelana jaya, haha)
3hari berturut turut aku bangun pagi teman dia ke hospital
and hari hari breakfast McD! arghh gemok la aku
hari nie je duduk rumah and
ayah aku saja goda aku dengan breakfast dekat luar
nasib lah kuat iman!hahaha
Actually,
Aku dah daftar untuk mengundi!!! oh yeahh
so sapa sapa yang tak pergi daftar lagi, pergi la yer!
Kite rakyat M'sia perlu ada rasa tanggungjawab
kepada negara, hohoho
Aku tahu, kawan kawan aku sure tak daftar lagi
hakhak, sila pergi sekarang okeh!

2 comments:

niena said...

puloooon apa daftar awai2?
HAHA

onethebomb! said...

hahahha..bgus pa daftar awai2..xkn nk tggu umo 30 br nk daftar~!