Thursday, March 6, 2014

11. Fullstop.

To have in relationship. I think i should say "FULL STOP" for my life.
I know i am so cruel if i say "All guys are the same types".
They keeps hurting me when I'm trying to be in to someone and I'm trying to let my heart in love.
Don't they know how to appreciate a woman? 
Seriously i can't read what have in their mind. I'm totally fed up.
Thanks to all man. Only ALLAH SWT knows what the best for me.

"Ya ALLAH aku terima atas segala ujian yang Engkau berikan kepada aku ketika ini, Ujian yang menimpa tanpa henti, Ujian yang banyak membuat aku lebih kuat dan cekal dan Ujian yang banyak memberi pengajaran dalam hidup ku. Aku bersyukur kerana masih mempunyai keluarga yang sentiasa membuat aku tersenyum walaupun pahit untuk ku telan. Engkau sentiasa memberi semangat untukku mengenal apa erti dunia. Maka berilah yang terbaik untukku dan permudahkanlah segala urusan ku. Amen Ya Rabb"

No comments: