Saturday, October 27, 2012

Saturday oiii sabtu oiii


Saya terjumpa lipas warna putih. First time okeh! semua badan dia warna putih. Maybe kena penyakit luekemia kowt! hahahahaha Okeh tak lawakk :D Tadi spray lipas dekat luar dapur, sekali kilang lipas keluar hahaha. Sumpah lawak, terjerit jerit semua lari. wahai si Lipas kenapa kau mesti ikut di mana aku berada. Sejak dari puchong sampai la ke subang mesti ada je lipas haha. sumpah bodonya soalan kan. Ingat cicak je boleh bertelur, lipas pun boleh. sure la dia ada dekat mana mana je. Makhluk yang paling saya takuti adalah LIPAS! especially bila lipas tu terbang, sumpah scaryyyyy gila ok! ewwwww tak suka. Fine, tamat pasal lipas. Orang sibuk beraya, saya sibuk dengan lipas hahahaha.

Btw, raya boring, nothing to do :) duduk rumah masak and makan je haha. Semalam masak rendang and rebus ketupat nasi, habis licin kauuuu. Walaupun rendang gue masak rasa pedasssss, kaww nya haha. Hari ini saya masak nasi lemak ayam berempah. Tak sampai malam pun dah licinnnn uuuuuu :D Laku juga la, walaupun malas nak keluar beli ikan bilis, buat sambal kosong je tadi :) Nasib la rumah ni penuh lelaki, so diaorang main belasah je makan. Sedap tak sedap makan jee haha. Tapi so far tak ada la kena complain saya masakk tak sedapppp *opss bukan puji diri sendiri ye. 

Alhamdulillah, tadi dekat masjid kawasan rumah sempat selesaikan Qurban before hujan lebat. Hujan rahmat ni, saya tak sempat nak pergi masjid tadi tolong orang masjid sebab nak kena kemas rumah and masak for orang rumah. If pergi, memang semua kelaparan nanti haha. Tomorrow morning nak pergi Jogging!! Makan banyak dah 2 hari ini, so nak kena buang lemak balik nih. Jom jog esok dekat MPSJ! c yaaa... adiosss

No comments: