Saturday, March 17, 2012

Wan Is back!

Ohayooooo ;)
Lama nya tak bertaip-ing, asyik online guna HP je now. Malas nak mengadap lappy coz everyday keja dah mengadap computer, serius letih mata dan otak mengadap computer je. Btw, intern sekarang Alhamdulillah, semua okey. Boss and supervisor pun Alhamdulillah ok, hope ok until end of my internship, Amin. 
Tempat keja saya, bersebelahan dengan taylor college.
my office at level 5, datang la singgah Emkay Tang & Co :))
Sangat bersyukur coz dapat tempat keja dekat je dengan area rumah, so tak ada nak kena fikir Jam and duit habis dengan minyak kan kan :) Yang paling penting dekat dengan family, tambah tambah dengan adik adik saya, my heart and my soul.
My life now getting better and better, i am so HAPPY right now. jeng jeng :p Start from now, dah tak nak kecoh and bagitahu sapa sapa yang saya tengah bahagia hahahaha, this is untuk elak perkara lama berlaku kembali. Bak kata pepatah, "Pengalaman banyak mengajar kite erti kehidupan", for me my past is a past, just think what will happen now. Apa apa pun, segala suratan dan takdirku; aku berserah kepada Maha Esa kerana jodoh, ajal dan maut ku hanya DIA sahaja yang tahu. Kita sebagai manusia, hanya mampu berdoa dan beribadah kepadaNya. Semoga semuanya baik baik aje, AMIN. Doakan yang terbaik untuk saya semua. Ok time to sleep, will update again esok lusa :D adiossss

No comments: