Tuesday, December 13, 2011

13122011

Hooo Hoo Hoooi :p
How r u?? hehe, saja gediks lebih
Oh noooo, exam schedule dah keluar and susunan dia sangat la TERBAIK
Suka sangat bagi exam aku direct selling, haihh laa. Hope dia amend kan balik la
Oh ya, lagipun ni last sem dekat MMU coz i akan start practical next sem selama 6bulan yaw yawww
Damn agak lama, tapi tak apa la, saya suka berkerja =) tak larat study d, haha
Saya practical di small firm je coz dekat dengan area rumah yang pastinya! 
Tak kuasa den nak cari area KL, i know i suppose to find big firm coz this is my opportunity to gain experience for future one day nanti kan
Tapi tak apa la, no rezeki dekat big firm, lagipun no transport la if dapat jauh jauh
So, better ambil dekat rumah je, if nak cari keja for my future, Insyaallah cari yang big big sikit
Kawan kawan saya semua busy cari tempat yang big big wooo, terasa macam semua berlumba nak cari keja plak kan hahaha. xpela terpulang kepada mereka la, semoga berjaya la yer =)
Nama firm saya Emkay Tang & Co dekat ss15, serius sangat dekat so senang Walid nak hantar early morning
Apa apa pun tak sabar nak keja and buat yang terbaik for my future, InsyaAllah.
Ok la, mau study, exam susahhh Jumaat ni!! Demnnn malas gila. GUDLUCK to me!! adios

No comments: