Friday, November 18, 2011

Luahan hati :p

Holaaa, lama gila tak update apa apa.
Sorry saya busy and bukan busy dating okeh! huhu

First thing nak bagitahu, i hate when someone cakap "Hari-hari dating"
Excuse me, tak ada masa nak dating okeh! Dah kata 1 MMU, 1 Club and 1 Course!
Sure la selalu bersama, tolong laa open ur mind and think positive!
Seriously i'm busy with events, clubs and practical matters. 
Dengan nak jaga adik lagi and dengan every week nak kena balik lagi
Hei, saya memang busy kowt And of kos bila dekat rumah semua keja yang tertunggak tak jadi nak buat and tak boleh nak buat bila dekat rumah.
Sila la faham dan memahami
Hari-hari serabut otak fikir macam macam
Bukan hal MMU je, hal-hal peribadi pun banyak
Dekat siapa lagi nak mengadu kalau bukan orang terdekat
Kalau family sendiri pun tak faham, tak tahu la nak cakap
Susah nak puaskan hati semua orang dan nak happy kan semua orang
Bukan mudah nak jaga seseorang yang diamanahkan oleh seseorang
*korang sure tak faham kan maksud ni, hmm buat2 faham jela

Okeh la, malas nak taip d, I am not so in mood

"Ya ALLAH, sesungguhnya aku memohon kepada MU, Permudahkan lah segala urusan ku dan berikan lah kesenangan hati ku dan puaskan lah hati orang di sekeliling ku. Berikanlah petunjuk kepada ku dan tunjukkan lah aku jalan yang benar. AMIN"


1 comment:

Princesa3290 said...

Saya faham, dan sangat sangat sangat faham! :)

Last skali, jgn pedulikan orang, sbb org tak tau kita bahagia! *wink*