Saturday, September 24, 2011

It's all about 8 8 8 8 8!

Salam everyoneee ;)

Hari ini nak cerita tentang mereka.
Tahu tak anda, betapa susahnya mereka nak menjaga 8.....
Haaa apa yang 8? jeng jeng jeng

Bila terfikir balik, susahnya kan nak jagaaa:
8 Hati
8 Perasaan
8 Keperluan
8 Permintaan
8 Kehendak 
*eh, macam sama meaning je permintaan and kehendak, HAHA
8 Kerenah
8 Cara
8 Sifat

Semua nyaaa 8, hanya mereka je yang boleh jaga 8 ini. Serius, sangat besar pengorbanan mereka terhadap 8 ni. Bayangkan nak jaga semua tu and sure dah habiskan berbillion duit kan. Cuma 8 ni je kena tahu betapa besar pengorbanan mereka and hanya 8 ni yang dapat membalas. Saya pun berbangga  tergolong dalam 8 ni. Saya amat menyanyangi 8, tanpa mereka, dunia ini seolah olah tak wujud lagi. Saya bangga mempunyai 8 dan mereka. Even, tak mewah, tapi bahagia pun dah cukup kan. Nak tahu tak apa yang 8 niiii??? tadaaaaaa
Inilah wajah wajah 8 yang saya cakapkan. Kami la adik beradik. Yer, saya ada 8beradik. Saya sangat sayangkan 8!! Dan mereka yang saya maksudkan sure laa cinta hati kami semua,
My only Walid & Umie. i love u so much!!

Sukar nak ungkap dan sukar nak gambarkan betapa sayang dan kasihnya saya terhadap mereka semua. Boleh dikatakan, saya sanggup gadaikan nyawa demi mereka semua. Serius hidup saya tak lengkap tanpa mereka. Especially my youngest brother!! Boboy, K-zul, Shafiq and Shamil, omg! I really can't hidup without them laa. Selalu nak balik rumah pun sebab nak tengok diaorang je. Demn miss gila, if tak tengok or cakap with diaorang tau. oh The only words i can say now is I LOVE All of U really really much!!!!!!!!!!! muahhh.. 

No comments: