Monday, August 8, 2011

Kisah Hati ;)

Alhamdulillah, hari ini dah masuk hari ke-8
umat islam menunaikan ibadah puasa
Semoga ibadah kita diberkati dan dirahmati oleh Allah SWT, Amin
Sempena bulan mulia ini, sama-sama la kita menjaga
tingkah laku dan beramal ibadat
Tapi bukan kita buat semua itu time bulan puasa je, kalau boleh hari-hari yer ;)
Oh hari ini saya bersahur di McD, hehehe
Walid teringin nak makan Big Mac, so apa lagi ajak 1 family pergi sekali ;p
Terima Kasih walid and umie, we love u so much!
After bersahur, terus gerak balik MMU, aiyaa ni yang paling malas
Rasa happy je duduk rumah, sampai cyber........................... hmm faham-faham la
Otak serabut dengan kelas, assignment, midterm, reports and activity
Okeyh, malas nak fikir semua tu, mari dengar lagu nihh HOHOHO
Kita layan jiwang kejap, suka liriks dia and suara Alyah, best best
Lagu ni from cerita Stanza Cinta, anda tengok? sure tak kan
Tengok la, coz my hero pun belakon Aaron Aziz! demn macho


Mari Karaoke sekejap


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

No comments: