Tuesday, March 29, 2011

Splash bebeh, jom mandi Buih!♥

Yuhuuuu, how r u everyone♥
waaah, lama gila tak update, saya tak ada masa yaww
Busy sangat² dis week, memang tak sempat nak b'online
Konon, padahal twitter sentiasa update, HAHA
Semalam dan hari ini, saya busy dengannn ini

Natang apa la ni kan, sila tekan untuk besarkann nyaa, 
besar punya, HAHA

Iyee, saya la tukang cuci kete untuk 3hari ini
Walaupun busy dengan class, tapi keja untuk event tetap dijalankan
Dah kata join event, so keja kena la buat and tak boleh lepas tangan
As a leader, memang wajib kena ada 3hari coz nak kena make sure anak² buah ku datang
If tak, sapa la nak cuci kete kan
Sampai sakit tangan² cuci kete semalam and tadi
Lebam wooo, jari mulus ku pun luka² and kuku ku sangat sakittt
Tapi nak buat macam mana, if saya tak tolong, kesian mattop sesorang.
Pape pun sangat syok b'kerjasama dengan mereka, bukan takat cuci kete
Sampai aku kena mandi dengan diaorang, geram je, Pembuli tul
Mentang² tadi aku sorang je perempuan kan, tak pe, esok siap la korang
Nak balas dendam!! haha, coz esok last day, so nak kuyupkan mereka, HOHO
Baik kan niat murni ku, padan muka.

For MMU-ians, datang la ramai² hantar kete anda, esok last day weii
Anyway, thanx to all yang hantar kete hari ini and semalam,
dekat 20kete satu hari
Okey la tu kan, dari tak ada kete lansung,
Apa² pun, saya sangat sad coz kulit kuuuuu
jadi hitammmm sebab b'jemur 2hari
Oh demmmn sangat stress bila tengok cermin, sangat susah woo nak baik
Tak suka jeee, terasa macam time skolah dulu, time hari sukan, aiyakkk
Ok la, malas nak bebel dah, malam ni meeting lagi, adiosss uolls

p/s: lately kepala slalu sakit, adakah perlu makan panadol tiap kali sakit?? 
aku tak suka makan ubat, tp kepala sangat² sakit, 
orang kata xelok makan panadol, how meyh?

♥OneEyzwa♥

No comments: