Monday, February 14, 2011

Opsss, Valentine day la.

Today dah masuk 14 February!!
Sure dekat sekolah esok budak² semangat menghantar bunga dekat secret admire kan, sumpah lawak! Teringat zaman sekolah dulu. HAHA. sure ada je choc, balloon and bunga. Yang tak boleh bla if siapa² dapat message " From ur secret admire" or " From A..." kekonon rahsia abis la kannn! hahaha. Sure secret admire bangga je nampak girl tu pegang bunga dia, KAHKAH. bangga la sangat kan, balik umah campak juga, trus layu,hoho. Oke lah, saya bukan nak cite pasal Valentine! orang islam tak baik celebrate wooo. Saya nak wishhh HAPPY BIRTHDAY to my bestie!!


HAPPY BIRTHDAY to You FENNY FADZILAH!!
May all ur dreams and wishes come true!
I ♥ You my babe!! XOXO



Oh ya kawan², saya tinggal 3 PAPER lagi yeaayy,
hambik kau aku bold trus ayat tuh, haha

1. Professional Ethics, esok!

2. Advanced Taxation, Khamis

3. Advanced Management Accounting, Sabtu


Im so excited okeh! dah tak larat nak fikir pasal exam!
Demmm sick wif it! tak sabar nak pergi bercuti
Wahh, nak bercuti je kannn, macam tak ada benda lain haha
Aku rasa, yang tu je hobi yang aku paling suka
Kalau diberi 2 benda, nak vouncher untuk shopping or bercuti
Aku pasti akan pilih untuk BERCUTI!! 
yeayy, for me barang berharga tak penting kot
Saya sangat suka hidup bersederhana, yang penting saya bahagia!
My motto " biar hidup bersederhana, tapi duit dalam poket mesti ada " haha
Btul tak btul takk? kalau setakat pakai branded², tapi duit tak ada buat apa
Saya sangat suka shopping bila guna duit sendiri, coz baru rasa sangat puas
And sure rasa sangat sayang dekat barang tuh sebab guna duit sendiri!!
So, saya sangat tak sabar nak kerja, sangat tired jadi seorang student
macam la keja tak TIRED kan, hahaha, oke lahh bermadah helah plak aku

Mari sambung study kawan². gambate!!gudluck 2 me and Aininang
Gudnyte bebeh ;)


p/s: pls dont celebrate Valentine Days yer,
 its HARAM for umat islam. 
Kalau dah couple tu, untuk korang rasanya hari²
 dah jadi macam Valentine kan, 
So for nak celebrate lagi. hehe. ingat pesan Adik ni.HAHA

♥OneEyzwa♥

No comments: