Friday, February 4, 2011

Hari hari makan angin, sampai lupa buku

Hope still not late to wish
Happy Chinese New Year!!! Gong Xi Fa Chai.

How ur holidays 2day? sure gempaks and happening right
Oh yey, sonok je kalau dapat pergi holiday skunk,
but saya tak boleh pergi coz final saya next week on wednesday babe!
Semua perasaan cuak dah kuar okeh, tapi semalam saya tak study lansung wey
Pagi2 dah keluar pergi putra height, then pergi area bukit jalil, malam plak pergi kg.baru dinner, after dinner lepak dataran merdeka!! woaah, so happening coz sangat ramai family makan angin dekat situ, termasuk la kami with ibu and adik2 angkat ku, macam2 permainan kami main n beli. memang abis duit beli benda2 terbang lampu tuh HAHA and bubble. best!!! rasa tak puas je, btul2 release tension semalam terasa macam dh abis final je, haha. later i'll upload pic okkeh ;)

Hari ini plak, pagi2 dah pergi MPSJ. Kami bersukan yueee, lama gila babeng tak buang peluh. Memang pagi tadi, semua game saya main. 1st, as usual klau smpai dekat track, of course la kena lari beberapa round. Then, main badminton wif my lil sis, after that main netball! my fav sports!! memang team saya menang laaaaa kan, belasah team adik yang lain. haha. Adik i yang laki pun main kot, sangat lawak. Then, kami lawan main volleyball! ni sangat2 lawak, siap ada trademark untuk team masing2, tapi malang, team i kalah tipis dengan team ayah. yela, its not fair, team ayah semua wakil skolah and siap ada Cikgu volleyball lagi kot!! hahaha, apa2 pun tetap bangga coz menang tipis. haha.

So, esok decide nak berPicnik!! maybe nak ke sg.congkak. But not sure yet, malam ni baru nak discuss with family ibu. Hope jadiii!! lama tak berpicnic woooo. And Sunday my frend bertunang yaw. so, sy harus lah turut serta tolong, macam biasa, cari tukang make up. haha, hope semua nya berjalan dengan lancar Ahad ni, amin. Doakan saya untuk final exam nanti tau kawan kawan. luv ya.

No comments: