Tuesday, January 11, 2011

Salah siapa? AJL lagi..

Hola ;)
Aura AJL mesti ada lagi kan, mana tak nya semua paper hari ini asyik cakap pasal AJL jeh. Kesian pun ada dekat Ana Raffali tuh, *tetiba baik hahaha. Yela, bila fikir and baca balik paper, ini bukan salah Ana Raffali pun. Bukan dia yang nak menang, tugas dia just nyanyi for final on dat night. Then mungkin rezeki dia, tu yang dia menang kan, so tak perlu nak kutuk or benci dia. Salahkan aje jurinya sudah, hahaha. Juri yang pilih dia untuk menang malam tu. So, baik tak perlu la, nak tambahkan dosa burukkan sapa² dalam hal ini and tak payah kot nak besar² kan isu nih, buat orang lagi muak nak dengar,hehe. Lagipun Tuah seseorang kita tak nampak, dah malam tuh tuah lagu 'Tolong Ingatkan Aku'. So, what to do, nak tak nak, memang kena terima hakikat nya kan kan. 

Tak kan nak tarik balik and buat balik AJL, oh itu tidak mungkin sama sekali akan belaku kan. I think, just let it be and Baik fikir pasal diri sendiri sudah, apa² pun sangat simpati dengan Ana raffali, walaupun saya pun tak minat anda HAHAH. Tapi best apa lagu tuh, lirik dia memang lain dari lain ckit laa. Tu yang M.Nasir suka tuh. M.Nasir kan suka lirik yang berpuitis and lain dari lain, so silap AJL la pilih M.Nasir sebagai ketua juri hahaha. Kita dengar je malam ni apa yang M.Nasir akan cakap, jangan lupa pukul 11pm at TV3.

Ok la, lupa kan pasal AJL, tak silap² aku pulak kena boooo nanti, hahaha
oOhH final saya dah nak dekatttt!! still ada 3 Assigment kena buat
Demn malas gila, rasa macam dah banyak je assignment yang aku buat, ish
Anyway, pagi tadi presentation. Alhamdulillah ok laa
Hope i can done my assignment by dis week, weekend ni saya balik
K ler, time to stop pot pet, kelas ku pukul 3pm until 7pm,
oh sangat seronok kelas macam ni kan kawan²
Adiosss everyone....

p/s: posto posto, pagi tadi dapat bungkusan dekat rumah dari kawanku ;)
Dia bagi choc yang banyak untukku, anyway thanx a lots you!~
Birthday saya dah lepas... hahaha

♥OneEyzwa♥

1 comment:

Anonymous said...

i sokong, betul tu. biar la dia menang ke kalah kn u :) -fiz-