Tuesday, January 18, 2011

Rasa macam dah setahun je. haha

hola semuaa ;)
Hari ini im so xcited, hahaha
Saja terxcited lebih, gedikss jee! haha
Sampai² je MMU, download cite korea terus tengok
See, sangat xcited terlebey kan, hihihi
Yerr, sememangnya saya baru sampai dari rumah pagi tadi
Sekian lama bercuti dirumah, hahaha
Padahal baru 4hari, saya balik lambat sebab Walid
Sila salahkan Walidku, hahaha
Sebab ada je alasan tak nak antar aku balik
Pagi nih baru nak antar, saja je
Tula Bagi kete tak nak, tak payah susah² walid drive,hoho
Okeh yang penting saya selamat sampai
and jalankan kerja harian seperti biasa

Semalam saya baru tahu citer pasal tuttt *tergempar
Sangat terkejut, kecewa and terkilan pun ada
Tapi happy pun ada, nak buat macam mana kan
dah takdir and suratan tertulis macam tuh
So, redha aje lahhh
Tapi still rasa terkjut jugaaaks, aishhh
Macam tak cayaa pun adaaa, ish ish haha
Biar lah semuanya rahsia and saya sorang je tahu
Kenapa lah kan, nasib la life ku happy skunk, oh yeyyyy
Ok la, nak layan movie lagi, adiosss

p/s: saya dah tengok cite khurafat, not bad lah. suspender banyak okeh, haha. tapi tak puas ati nape kau mati last sekali..hoho.. sila la tengok yer.

♥OneEyzwa♥

No comments: