Friday, December 3, 2010

Time untuk golek² and gelek²

ohh yeeaaahhh!! *mari jerit kuat² 


Esok dah start cuti, happy macam la cuti sebulan~ haha
Padahal baru 1 week je kowt! Tak kesah la, janji cuti
Cuti nie busy nak tolong bestfriend ku uruskan untuk hari pertunangan dia!!
Oh saya sangat² happy untuk dia and terasa macam aku lak nak bertunang ;)
Mana tak nya, aku tolong cari tukang make up, photographer, 
nak kena tolong buat hantaran nanti, see rasa macam aku nak tunang kan ;)
Apa² pun, aku doakan yang terbaik untuk kamu sayanggg!!!

Tapi tak boleh nak have fun sangat cuti nie coz 
I need to study for Midterm Exam!!
Ohhh sangat kejam lecturer coz 
buka² je dari cuti terus exam on monday and tuesday tu
Need to study and bawa balik semua notes²!! 
aishh, kalau duduk rumah nie memang tak la kan nak study
And sangat² malas nak buka buku kowt, bagiku Rumah adalah tempat beristirehat!
Walid planning cuti nie nak pergi Penang and Terengganu,
 but im not sure i'll folo they all or not and jadi ke tak
Lagipun, cuti sangat² cepat laaaa. Sangat tak suka cuti sekejap sangat
Apa² pun saya tetap mahu enjoy this holiday untuk release my tension
Anyway Happy Holiday to all my MMU friends, adiosss semua
Jumpa anda semua on 121210 okehh sayang² ku
Bye bye

p/s: Balik elok² yer Ninang, Wanak, Mimiak and Masum!! 
Take care tau,muaaah

♥OneEyzwa♥

2 comments:

niena said...

datang penang weyh!
happy hols too


:)

onethebomb! said...

insyaAllah klau jadi..klau aku dtg aku roger!!! ;)