Friday, December 24, 2010

Saya nakkk~

Happy Friday everyone ;)
Hari ini semangat sikit nak online sebab lappy tak buat hal dah
HAHA, en.lappy saya bakal dicampak jauh² hoho
Padam muka, sapa suruh ngada² sangat, haha
Kesian lappy ku, saya takkan buang awak la en.lappy
Saya akan simpan elok² okeh, kowt² awak ok tiba² kan
Haa, mesti pelikkan aku online guna apa? Tak perlu hyperbola guna hp lagi
Walaupun tak dapat pegang apple and vaio lagi, compaq pun jadi laa yer
Saya tetap bersyukur, janji boleh buat keja and online
Tak sabar nak belai new lappy nanti ;)
Kaklong dah beli apple, so boleh la pinjam dia punya. hoho
Tapi tu pun kakak bebel sebab susah nak pakai haha
okey, stop cakap pasal lappy

Saya nak rambut macam ni please!!
Sangat cantik kan kan kan ;) Oh i really love this hair

Saya tengah jeles, 
semalam semua orang pergi saloon and buat rambut untuk new year
Demmit, its not fair btul. 
Mentang² aku dekat hostel kan. dulu ajak, tak mo pergi
I need hair cut to!!~ semua dah ada new hair, saya nak juga. 
Last i cut my hair cuti sem lepas
Lama sudah tuh, i want curly my hair pls!! and can i dye my hair?? hohoho
Sure kena bebel dengan walid nanti, hahaha ;)


 Saya tak sabar nak balik next week.This week tak dapat balik :( 
kena study for midterm exam and siapkan assignment
And sangat tak sabar juga untuk berHoliday, really need it now!!
2010, tahun yang sangat meng-stresskan saya. 
oke la, need to stop pot pet pot pet now
i need to start do my Forensic Accounting assignment 
and must done it by today
 bye bye

♥OneEyzwa♥

No comments: