Wednesday, November 10, 2010

Jangan baca sebab panjang...



* Mengharapkan, hari² ku akan datang lebih baik dari yang lepas ;) *


Waaahh lama nya tak bermadah helah dekat cni!!! Nak kata busy tak ada la sangat, kadang² tu terlupa plak ada blog. Sebelum tuh nak cite la pasal hari sabtu hari tuh ;) mari layannn, haha

Saturday, 06/11/2010;
On dat day, we all buat Birthday party for my bro Krul and Kree. Bak kata walid,  ''Walid tak tahu la nak bagi hadiah apa untuk budak² dah besar and tua nih, walid buat makan² jela nanti.'' . Umie pun jawab, aah buat jela. Plan² nak celebrate untuk family² je, disebabkan mereka ada GF masing² so diaorang nak ajak and nak jemput kawan² lama. Walid pun cakap, baik laa. Yang penting makanan mesti semua habis. Walid pun order la satay and nasi dagang, yang masak hanya spaghetti je. Aku la tukang masaka spaghetti tu. 

Then malam sabtu tuh, Umie dah order cake and umie saja letak nama aku and kakak aku skali atas cake tuh. Haiyakk!! tak perlu kot, malu ok nak celebrate dengan kawan² jantan dia. Macam budak² plak rasa, Umie cakap saja je nak korang join. Aku apa lagi, trus sms kawan² aku yang duduk area situ je. Yela start pukul 8 pm nanti, pukul 7pm baru aku sms suruh datang. Memang tak la semua kawan² aku ada, dah la last minute kan. Tapi ada juga la yang datang, thank you ye sapa yang datang. 

Memang unexpected!! Yang datang bajet ckit, rupanya ramaiii kot. Mana tak nya, adik² aku pun pakat panggil kawan² dia. Memang penuh la luar and dalam rumah. Ayah aku cakap, kalau tahu ramai macam nih, dah pasang khemah dah. Tengah dok syok² panggang BBQ dekat luar, hujan kot!! tu yang nampak penuh and ramai sebab semua nak tempat perlindungan. Nasib la luar ada atap kan, kalau tak atas bawah dalam umah penuh kot. hahaha Aku juga yang kelam kabut layan tetamu. Nasib la kawan² abg aku yang datang semua aku kenal, so layankan aje. Last² semua abis dekat pukul 12am juga la. 

Letih tak terkata okeh!! Penat mengemas umah, nasib la tak guna pinggan kaca. Tak ada la penat membasuh and nasib semua makanang cukup and abis juga. Nak upload gambar, tapi gambar dalam computer dekat umah. Later la oke ;) Yang lawak nye kan, abg² aku jemput kawan dia bukan cakap birthday party diaorang, tapi diaorang cakap dekat kawan; '' Datang la umah aku malam ni, ada makan² ckit sempena adik aku nak SPM nanti.'' hahahah sumpah lawak!! Dia cakap, malu la nak cakap buat birthday party macam budak² plak. Nasib tak cakap kenduri doa selamat, memang yang perempuan datang pakai baju kurung nanti!hahaha lawak je. THE END

Today;
Nak bangun pergi kelas, tapi badan sangat² sakit and pening kepala tahap cipan nya. Maybe t'lampau penat sebab semalam kowt. Tak larat gila hari ni, sory to wana tak dapat pergi kelas tadi :( Mulai next week, nak kena start study dah. This sem, 7 subject lagi wey, jangan main² Wan oii!! Dah la susah semua subject! wish me luck everyone. Chaiyokkkk Wan Khaizatul Izwa. Sabtu ni MUET!!! gudluck to me ;) Bye bye

p/s: I miss my bestfriend!! tengah plan untuk cuti mid sem nanti, 
mau date dengan bestfriend ku!! Hari ini walid outstation lagi 
and siap bawa adik aku lagi. Sebok je adik aku tu nak ikut. 

♥OneEyzwa♥

No comments: