Monday, November 22, 2010

2 in 1

salam everyone ;)
Actually not so in mood nak meng-update blog
Tapi disebabkan dah tinggalkan blog untuk beberapa hari
So atleast i need to update something right
Mood ku still sad :( because i had lost someone that i really love

Yesterday, 211110 at 5.50pm;
My mum wake me up and said '' bb bangun, papa dah meninggal. Jom kite pergi hospital sekarang''. Ya ALLAH betapa tersentak nye aku dengar and aku kaku sekejap coz i still confuse, it is reality or im still dreaming. Then my mum still ask me to wake up and take my bath now! So, this is reality. Tuhan je tahu betapa luluh nya hati aku dengar semua ni and for the 1st time i really can't accept this news. Kalau aku tak boleh terima, apatah lagi family arwah papa. But luckily, aku sempat jumpa mama and family's before diaorang berangkat ke Terengganu pagi tu. But the sadness is i tak sempat tengok arwah papa for the last time coz masa sampai hospital ampang puteri diaorang dah pun letakkan arwah papa dalam kenderaan mayat :(. Apa² pun, aku hanya mampu sedekahkan Al-Fatihah and surah Yassin dekat arwah papa. Im gonna miss u papa, last day jumpa arwah on 06/11/10. Aku cuma harap, family's arwah papa tabah menghadapi semua ni and kuatkan semangat. Terutama mama and Anuar, Anuar bakal menghadapi exam SPM esok. Ya ALLAH, sangat² besar dugaan mereka. Aku doakan mereka sentiasa kuat and arwah papa ditempatkan dikalangan orang beriman. Amin.

'' Ya ALLAH ya Tuhan ku, kau tempatkan lah arwah papa, Omar bin Taib dikalangan orang² beriman dan jauhkan lah dia dari azab api neraka. Ya ALLAH, kau ampunkanlah segala dosa² nye selama dia berada dimuka bumi MU ini, samada dosa² kecil atau besar dan kau berikanlah kekuatan dan ketabahan pada mama dan family nya ya ALLAH. Amin.''

On 211110 juga, my classmate masa form 2 and 3 kahwin. Actually mood memang tak ada lansung nak pergi sebab still rasa sedih. Tapi disebabkan dah janji dengan kawan and ni adalah satu² nya kawan sekolah aku yang kahwin dulu. So nak tak nak pergi la kejap kan, walaupun mood agak moody. Anyway, congrat's Rohime on ur wedding. Hope b'kekalan selama lamanya dengan pasangan hidup yer. Malas nak cite dah, tengok jela pic ok.

THE END

p/s: sesiapa yang pernah study dekat Aimi Academy 
sure kenal En.Omar Bin Taib kan,
sama² la kite doakan untuk arwah semoga arwah ditempatkan 
dikalangan orang beriman. Al-Fatihah, amin.

♥OneEyzwa♥

No comments: