Monday, August 16, 2010

Zaman Moden

Adakah akan menjadi seperti ini kerana terlalu MODEN nanti.
HAHAHAHA


BOngok je cartoon ni kan, HAHAHAHAHAH
Perli tak agak, tula terlalu moden zaman sekarang kan
Benda besar dah jadi kecik, dari susah jadi senang
So ini lah akibat terlalu canggih, 
sampai dalam toilet pun boleh gunakan computer. 
HAKHAK 
Takde lah, if tengok pic nih btul²
Pelukis hanya ibaratkan ajer or erti kata lain; umpama computer
Mesti tak ada keja kan pelukis nih, mongok jee HAHA
okeh la selamat berbuka yer kawan²
And selamat beramal
bYe Bye

Tarawih malam ke-7 :
Maka se-olah² dia mengalami zaman Nabi Musa AS 
dan menolongnya dalam melawan fir-aun dan haamaan.

3 comments:

Anonymous said...

tak ade keja la tu kan hahaha

onethebomb! said...

hahaha..tau xpe!

hunking shore said...

haha kalo pic ni leh gerak kompem hahak ^^ . selamat berpuase yaw ~~