Wednesday, August 4, 2010

i'm so HOT!

Seyes MALAS gila nak study dah for paper tonight!
arhhh DAMN tak ada mood nak pandang notes
Wanak, aku nak duduk sebelah kau malam nih, HAHA
Toyol² semua dah siap ke untuk malam ni Wanak, Ninang and Mimiak
Aku tak abis² chapter lagi, tengah berusaha tapi malas nak mampos
Otak dok fikir nak bejalan and shopping tiba²
Dah laa ayah aku pergi Singapore hari nih, Xaci sungguh
Alasan tak nak bawa aku sebab exam, tapi memang exam pun
Kalau tak exam memang aku dah folo, i'll folo uuu

So di sebabkan malas, ayuh berkaraoke lagu gediksss
i loike this songs, lepas tukar ke lyrics English lagi la i loike
and lagi syok nak berkaraoke, dulu karaoke sorang² dalam korea
sumpah bunyi macam lagu kelin je aku nyanyi, yela ayat belit²
Okeh malas bebel banyak
 Terima lah lagu dari saya, SO HOT
oh yeay oh yeay, clap² ckit
Jom gelek² pinggul and pinggang



sila nyanyi ikut lyrics yang terpampang di skrin u-tube nih okeh

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪


GOoD LucK Wan Khaizatul Izwa 

1 comment:

niena said...

good luck wan khaizatul izwa with all your toyoss belaan
yg pnting jgn lupa aku okay
hahahah