Sunday, August 8, 2010

08.08.2010

I Loike 08.08!!
Cantikkan number nihh, HAHA
Kan best birthday aku tahun ini 10.10.2010!!
Waaahh cun jerr, memang aku buat party besar besaran HAKHAK
1 MMU aku ajak datang party tuh, yang penting present wajib bawa
HAHA tapi birthday aku bukan 10.10 so tak ada la party tu oke :P
So today Buffday kawan kuhhh, kawan masa darjah 4
Suddenly miss herr, lama tak jumpa diaa
Tarikh Buffday dia memang aku tak pernah lupa laa 
sebab senang nak ingat kowt
Aku nye gak susah nak ingat kan haishh

''Happy 22nd Birthday my Ezza'' 
I ♥ U my Bestie 
'' I wish u have a great ever Birthday this year''
muaaahhh
______________________________________________________

so Mood kuh hari ini : Happy + Malas
Hahahaha aku rasa hari² aku malas
Tak penah nye nak rajin kan kan haha
So hari ini nak kena siapkan semua assignment MA 2
sebab esok nak kena start study CA 1 pulak
Ini lah lumrah idup sebagai student, study 24jam
Sangat tak sabar nak abis study and Kahwin!! HAHA
And boleh tak, Tak nak keja lepas abis study, 
nak cari bakal suami yang berkerjaya + berduit laa haha
yerr sememangnya aku mata duitan time tuh!! sebab aku tak nak kejaa!
HAHAHAHA tapi laki luar sana jangan takut nak ngorat aku pulakkk
Semuanya dusta je kata² kuh tuh hakhak (dan² cover)
Aku adalah pencinta lelaki gagaagag
oke malas nak t'over taip dahhhhh
Focus wan focus!!
bye bye

2 comments:

sYaLiza_sHaRiF.. said...

aku pown suka no 8
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =)

onethebomb! said...

i punng!! HAHA.. sengap syaliza!