Friday, July 23, 2010

♥Kelip Kelip♥

Damn tired~
Back from I-City shah alam
Okeh saya tahu ramai yang dah pergi
Sememangnya kami baru terhegeh nak pergi
Itu pun sebab kami busy okeh hakhak
Nie baru la tak busy kowt
okeh la tak larat nak taip panjang²
Ngantuk gilaa, mau tido sudah
Usha jela pic² we all yang tengah bergembira melihat 
keindahan cahaya lampu ini
Gudnyte


Tak tahu kenapa aku nampak tembam gila babeng!

Rakan blogger juga moyang ku nina


Rakan blogger ku juga unni wanak


Ini pun rakan blogger ku juga mimik


Ini Roomate ku yang sanggup bawa kami ke sini 
(yang pakai tudung kuning tu ye, bukan baju putih. Tu my moyang)

p/s: Anyway thanx again mas kambinnn!! Memang dah lama nak 
kesini tapi selalu tak kesampaian (gila sedey ayat,haha). 
Nampak kan muka hepi sekoq², syok kowt tengok lampu²
sangat comel. i loike♥♥ Bye

6 comments:

niena said...

laju siyot!
HAHA

onethebomb! said...

@niena HARUS LAAAh.
kite kena bertindak dgn pantas..
maju ke hadapan!!HAHAHA

wana said...

wahhh, cantik semua. anak sapa laa ni? haha. thnks mas! :)

niena said...

alaaa chawyna neh
maluuu laa u puji i
huahuahuaaaa

Dairy Liyana said...

(",) Ish, xpernh pegi.. cm sweet jek tmpat tu.. kt mne ek..

onethebomb! said...

@wana - tu la ank sapa la kn..hahaha
nina sengap!hingaq je kn...

@liyana - mmg sweet,best sgt sbb penuh dgn lambu yg wrna wrni n mcm2 bentuk ;) prg la dkt shah alam, btul2 dkt dgn uitm s.alam