Sunday, July 11, 2010

FINAL!

oOhH yeayy!
Finally semua nya akan terjawab and berakhir malam ini...
Benda apakah itu??
I know, for sure semua orang boleh guess kan apa dia
Of Course la WORLD CUP 2010!!!
Siapakah yang akan menjadi juara yerr nanti.
Sure time macam ni, penyokong negara masing² berkobar² kan
Sure semua kedai² laku lah tengah malam nih
Sebab dipenuhi peminat² bola sepakkk
Siapa yang main bet² tuh, pandai² laa korang pilih
HAHAHa, tak baikk wooo main bet² nih (DOSA BESAR)
okeh wateva la kan, Kubur masing² Hohoho
So perlawan tengah malam nanti di antaraaa 

SPAIN

VS

NETHERLANDS

Okeh aku sokong spain because ada Torres and Villa
ohmygoss so handsome okehhhh!!
But i think, Netherlands also can beat Spain anytime
Tah la, tak sure siapa akan menang
But i dont mind pun sapa² yang menang
Because my team semua dah tersingkir
hakhak sedey wooo, but its okey
Sokong macam nak gila pun bukan dapat apa pun kannn
Usha jejaka² macho sudahh, so malam ni nak stay up
Mahu tengok finall oh yeayy, GOODLUCK Spain and Netherlands ;))
_____________________________________________________________

NOW,
Perut ketat gila coz makan terlampau banyak
Makanan semalam pun still tak hadam lagi
Yesterday, celebrate birthday adik gue
So rumah penuh dengan kawan² dia and siap ada life band performance
waaaahh life band tak tahan!! ala, kawan² adik aku nyanyi ramai² 
dekat umah aku special dedicate for my lil bro
Anyway terasa macam nak belajar main guitar laaaaa!!!
Best pulak tengok diaorang main, macam² lagu diaorang main
hanya mengunakan guitarrr, 
lagu WAKA WAKA pun diaorang nyanyii kowt!
Tuh betul² semangat bola, HAHA
Nak letak video, tapi dalam camera dekat umah pulak
Malas nak transfer tadi, next time la letak okeh

Apa² pown Spaghetti aku buat semalam sangat lakuuuuu ok 
(waah angkat diri sendiri tuh) hehe mana tak nya 
Siap di puji² and ditanya², SIAPA YANG BUAT NIH??
Diaorang cakap sedap gila
tak tahu samaada perli or nak ambil ati (sentap)
Banyak gila aku buat, and abis licin sampai aku pun tak sempat nak rasa
Ish ish dasar pelahap tul budak² nih,
Kek pun tak beli semalam sebab disponsor oleh orang
So jimat duit mak ayah aku, HAHA
Anyway Kamsahamnida to Gf adik bongsu aku yang sponsor kek
Thanks yer Charmaine, and kedai kek yang bagi banyak gila donut!!
Sampai nak terkeluar perut aku nih makan banyak
Tak jadi nak diet, naik balik la badan akuh
Okeh la semalam dah lepas rindu jumpa kawan² lama
Ponat dah eden menaip nih, mau layan movie
Bye Bye

p/s: sorry to kawan² cyber kuh sebab tak dapat bawa balik spaghetti untuk korang sebab aku malas nak masak hari niii :P and sorry if cake tak sedap, tu pun beli dekat kedai kek dekat umah aku ;) sila makan sampai abis yerr.

No comments: