Monday, June 7, 2010

3017 !!

Baru aje sampai hostel, penat angkut semua barang barang
Aku dapat bilik wing B, hb3 3017! Iaitu bilik misteri, HOhoho
Mana tak misteri nya, dekat wall depan pintu tak ada tulis pown nombor bilik aku kowt! cacat tul~ Terbaik punya bilik, kuar bilik nampak dinding and sememangnya aku kena tawaf nak ke toilet, sangat syiokk wooo....
Rasanya depan bilik aku boleh main badminton and bola. Luas kowt,terasa terasing dari bilik lain. Tapi rasa best juga, macam tahu tahu je aku duduk bilik dengan Mas aka kAMbin and akan berpadu suara, tu yang saja letak jiran sebelah jauh jauh. Siot jee kan, tapi yang tak bestnyaaa bilik moyang aku jauh plak dari aku. Tak dapat laa nak berpadu suara dengan dia juga. Kalau tak memang runtuh block ini dengar suara kami jee hahaha ....
Okey la ngatuk sudah! tomorrow class at 8.00 am, hopefully dapat la bangun.
hahahaha gudnyte ;)

No comments: