Thursday, May 6, 2010

the WAR is begin!

hohoho
dah mula dah perang td
ada laa askar askar yang mati sbb tak dapat jwb soalan
and ada juga askar yang idup sbb b'jaya jwb
(kahkah bajet cite zaman jepun ka)
perang aku mcm dlm pic bwh nih haa, haha

td baru lps m'jwb exam AUDIT
ada yg blh jwb n ada yg tak
berserah pada sir HARI utk meng-marking paper kuh
harap harap dia pemurah hahaha
apa apa pon ALHAMDULILLAH laaa
tetap bersyukur sbb dapat celik mata n sihat hari ini
(cuma cirit birit ckit je)


so my next paper is FAR 2, tomorrow at 3pm
hopefully askar askar akuh b'jaya b'tempur esk
hohoho :P

i got one bad news yg sad
my friend NIK msuk hospital yesterday night
juz now br je msg dia, n he told me that maybe dia kena operate
because of batu karang dh jatuh dari buah pinggang dia
and tlh menyumbatkan saluran pundi kencing dia
(aku xtau ayat ni lawak ke apa,bl baca mcm kelakar plak haha)
eh eh org tgh sakit tuh, sorry NIK
so, dia xdpt b'perang mcm aku utk paper final dia next tuesday
ohgoat, so pity kowt (xkn nk kena ambl paper supp)
now, his at hospital pantai,Cheras
get well soon NIK!! 

okey study for my next war!!
chaiyokkk

2 comments:

Anonymous said...

baby!!nape dah lama tak on9 mysp??
rindu dkt kau sgt2..nsb aku nmpk psl blog kau..haha
waah rajin mengarang skrg..weyy bg id ym.aku dah tkr ym..

from:lin

onethebomb! said...

yerr..sjk da fb ni slalu lupa nk on9 mysp!kahkah..kacang lupakn kulit tul aku nih..hohoho..aku pn rindu kau dow!skali skala mengarang..
wankhaizatul88@yahoo.com.my
ni ym aku!jgn hlngkn plak..haha