Saturday, May 22, 2010

Hari ini

okey today aku menjadi seorang suri rumah yang berjaya, ceewahh
Bangun pagi pagi online tengok game, hahahaha
Then breakfast, start laa activiti suri rumah aku lepas breakfast!
Start dengan basuh kain(guna mesin okeh), then jemur kain
U know what, today i cook okeh :P (mcm tak penah masak, saje gedik lebey)
Aku just masak yang simple simple jela, yang susah tu my grandmother la masak
hohoho aku masak ikan, sambal tempe, sayur campur and goreng ayam je
Bajet cite pasal masak ingat gempak sangat aku masak!hahaha padahal basic je kowt
Alaaa, hari ni malas nak masak! kalau masak banyak banyak pown
tak penah abis kowt! mana tak nya, today is saturday so all my lil bro keluar okeh
For sure diaorang akan abiskan duit makan dekat luar, 
so yang tinggal only me, my sis, my grandmother jerr..

Actually, im so tired because baru je balik from playing badminton at HTO futsal with my dad.... letih letih! Tak plan pown nak main badminton, before ambil adik aku from main futsal tadi, so i decide to play for awhile sementara tunggu adik aku abis main futsalll.. okeh la tomorrow, aku akan ke Klang! hoho
okey la gudnyte :)

2 comments:

Anonymous said...

aku tau masak ayam kicap and ikan 3 rasa HAHAHAHAH

onethebomb! said...

haha..aku pn tau!tu sng jee..cuma hr tuh aku mls nk masak.hohoho..byk keja nk kena bt :P